Kemény Gabriella

Life in a pocket universe

Life in a pocket universe

Galaktikus táskakészítő workshop a Flywalkingnál

2018. november 14. - Kemény Gabriella

Zsebuniverzum járt a Galaxis-műhelyben, hiszen Tóth Annamária (Mary), a Flywalking márka alapítója nagylelkűen megengedte, hogy részt vegyek a clucth-készítő workshopján. A képességeimből kiindulva ugyan lehetetlennek tűnt, mégis képes voltam egy nem csak funckionális, de kifejezetten esztétikus táskát alkotni, az Opera mögötti csodabirodalomban.

Mary 2013-ban alapította a Flywalkingot, azóta pedig szebbnél szebb bőrcipőket, táskákat és kiegészítőket készít. Mivel voltam olyan szerencsés, hogy beleshettem hozzá, így találkoztam az egyelőre online még nem értékesített ékszereivel, amelyek egytől-egyig lenyűgőző ötvösmunkák, nyers kristályokkal és csiszolt ásványokkal, labradorittal, holdkővel, és egyéb szépségekkel. Mágikusak és egzotikusak, akárcsak az alkotójuk.

Szerencse, hogy az egész helyet belengte valami nem evilági nyugodság és meghittség: rám fért a biztonságérzet. Tudnillik óvodában mindig elrontottam az adventi koszorút, általános iskolában pedig képtelen voltam normális kisautót eszkábálni technikaórán. Érthető volt tehát az aggodalmam a workshop kimenetelét illetően: szövegíró vagyok, kevés közöm van a vizualitáshoz, állandó kemény munkával tanulok bele a közösségi média multimediális világába, ahol az esztétikum elengedhetetlen az érvényesüléshez.



Szóval féltem, de a félelmem alaptalannak bizonyult. Mary körbevezetett, megmutatta a fiókot, ahonnan kiválagathattam az alapanyagokat a táskához. Azonnal lenyűgöztek a holografikus, csillogó bőrök és textilek, illetve a púderszínű fényes és matt anyagok, de végül úgy döntöttem, hogy egy tőlem szokatlanul letisztult darabot fogok készíteni. Így kiválaszottam kétféle ezüst, és egy különleges mintájú fekete bőrt.

Vonalzót, tollat és szikét ragadtam: Mary utasításai mentén belevágtam a bőrbe. Azt hittem, furcsa érzés lesz, de kifejezetten felszabadító volt, úgyhogy csak szeltem és szeltem az anyagot a szabásminta alapján, majd bélést ragasztottam a clutch-nak. Mary összevarta nekem a rétegeket, végül készítettünk egy függőt is, ezt már különlegesebb, unikornis-lila csillámló anyagból. 

 

 

Mondanom sem kell, nagyon elégedett és boldog vagyok a saját készítésű táskámmal. Ajánlom a Galaxis-műhelyt és a Flywalking workshopjait mindenkinek, aki szeretne kikapcsolódni, és létrehozni valamit, amire büszke lehet, és amit biztosan használni fog. (Hiszen nem csak clutchot, de balerinacipőt, szandált, tote-baget, pénztárcát és hátizsákot is alkothatunk Maryvel). 

Íme a kész táska:


 

A Flywalking Instagram oldala: https://www.instagram.com/flywalking/
A Flywalking Facebook oldala:https://www.facebook.com/flywalkingdesign/

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebuniverzum.blog.hu/api/trackback/id/tr1714372477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása