Kemény Gabriella

Life in a pocket universe

Life in a pocket universe

Futurisztikus szilveszter a Nageával

2018. december 28. - Kemény Gabriella

Nagea: fénylő üveggolyó az éjszaka tengerében.A kollekcióik az atlantisziak bölcsességét és erejét hordozzák magukban, a fémes, futurisztikus részletekkel ellátott kézműves kreációkban nem nehéz reményteljesen tekinteni előre. 

2.JPG

Néhány hónappal ezelőtt bukkantam Instagramon a Nageára, Kopek Eszter és Könczöl Alexandra márkájára. Láttam az erőt sugárzó, misztikus és hideg kék, lila és ciklámen színvilágú ruhákat, láttam a modellek harcisminkjét, és megcsapott az a nosztalgiával kevert sci-fi élmény, mint amit a Felhőatlasz legkésőbb játszódó idősíkjánál, az utópikus törzsi civilizáció láttán éltem át.

1.JPG

Azonnal tudtam, hogy közöm lesz hozzájuk, csak nem tudtam pontosan, hogyan. Szeretem azokat a női szívet dobogtató tervezőket (mint amilyen a Wom #betonbolekszert is) akik úgy nőiesek, hogy közben egyáltalán nem izzadnak bele abba, hogy azok legyenek. Egyszerűen csak letisztultak, határozottak, látványosak, és ebben a harmóniában valami lágy és romantikus is megjelenik. Na a Nagea éppen ilyen. A tőlük kapott felső pedig szintén.

sz1.JPG

Örültem, hogy ennek a zseniális sötétkék-ezüst felsőnek a fotózását összehozhattam a Flywalking workshopon készített clutchommal, és a könyvbemutatómon viselt Csermak design fülbevalóval - szerencsés vagyok, hogy ilyen tervezők alkotását viselhetem. A Nagea egyébként márciusban mutatja be a következő kollekcióját, erről is időben szólok majd nektek. 

A Nagea instagramja: https://www.instagram.com/nagea_official/
A Nagea facebookja: https://www.facebook.com/nagefashion/

Képek: Csermák Dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://zsebuniverzum.blog.hu/api/trackback/id/tr2014519842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása